måndag 13 juli 2015

Gubna Imperial IPA : ny dekor

Från samma bryggeri som till "Dale's Pale Ale", kommer "Gubna Imperial IPA". Endast en liten upplaga kommer att finnas tillgänglig under en kort period på Systembolaget. Burkens framsida :


Burkens sida :


All information på svenska samt pantmärket - finns tryckt på en klisteretikett, som här visas i förstoring :



Lanseringsdag på Systembolaget : 2015 07 03
Burktillverkare : Ball
Storlek : 12 FL.OZ. (355 ml)
Bäst före : NOV 1, 2015
Importör : Great Brands AB
Bryggeri : Oskar Blues Brewery (Brevard, North Carolina)

2 kommentarer:

  1. Hej min sambo har en oöppnad lite kantstött karnevöl från lundakarnevalen 2002, jag tycker att den bör få vila i frid min sambo vill kolla om det finns någon som vill ha den. Vad tror du?

    Hälsningar Linus

    SvaraRadera
  2. Hej Linus, en del samlare samlar fulla gamla burkar. Så hade jag varit dig, skulle jag lagt ut en annons på Tradera och se om någon vill köpa !

    SvaraRadera